Aktuális
2022. szeptember 19. írta: Városi konyha

Aktuális

A blogom elköltözött!!!

Elérkezett, amire már évek óta vártam. Kész a a honlapom a varosikonyha.hu

Az, hogy saját honlapom legyem akkor fogalmazódott meg bennem először, amikor elkezdtem Tésztaműhely workshopokat tartani. Akkor azonban még nem tudtam pontosan, hogy is képzelem el a saját oldalam. Pedig mennyivel jobb lett volna 2017-ben belevágni, mert akkor csak 2 évnyi recept mennyiséget kéne áttölteni, nem pedig 9 évnyit! Oh, te jó ég.

Viszont kellett az idő, hogy lássak jó és rossz példákat, összeálljon bennem a kép és megtaláljam a megfelelő embert, aki nem csak érti, hanem érzi is, hogy mit szeretnék. Idén viszont minden klappolt ahhoz, hogy megvalósuljon a terv, amiért nagy köszönet Sofia Design-nak. 

A régi blogbejegyzések mellett új receptekkel is készülök. Tartsatok továbbra is velem! Remélem, nektek is annyira tetszik majd az új felületem, mint nekem.

1.jpg

 

süti beállítások módosítása