Pezsgő mojito
2022. május 13. írta: Városi konyha

Pezsgő mojito

A klasszikus koktél pezsgős változata.

Sokáig nem voltam barátságban a pezsgővel. Már egy korty is annyira a fejembe szállt, hogy órákig vihogtam tőle. Aztán, ahogy a jó bor (és gondolom a pezsgő is) érik a korral, úgy értem meg én is a pezsgőfogyasztásra. Kóstoltam igencsak nemes és drága fajtákat is, mint a Dom Perignon, vagy a Taittinger. A kedvencem pedig magasan a Krug Rosé Champagne. Hát, lássuk be, jó ízlésem van, ugyanis egyik sem egy olcsó darab... :D
Azonban, ha nem ezeket iszom (és általában nem), akkor a pezsgős poharamban landol még valami. Tavasszal eper, télen pedig frissen facsart gránátalmalé. Ó, milyen finomak is ezek a könnyű kis koktélok. A nyár kedvence pedig biztos, hogy a mojito pezsgős változata lesz. Készítheted a kedvenc pezsgőddel, ami lehet akár száraz, akár édes és még rosé is. :) Szerintem, te is rá fogsz kapni. 
 pezsgomojito_3362kicsi.jpg

Hozzávalók 
∼2 pohárhoz∼
1 lime
2 evőkanál nádcukor
8 levél menta
8 cl rum
4 dl pezsgő
jégkocka

Elkészítés
A limeot vágd gerezdekre, tedd két nagy pohár aljára. Szórd meg a nádcukorral, add hozzá a mentaleveleket, majd egy lime törő segítségével zúzd össze. Add hozzá a rumot és a jégkockát, végül öntsd fel a pezsgővel.

 pezsgomojito_3305.jpg

süti beállítások módosítása