Banánkenyér
2016. május 05. írta: Városi konyha

Banánkenyér

Csokis, banános csoda.

Ki tudna ellenállni bárminek, amiben banán is van. Szerintem senki, én legalábbis biztosan nem. Így voltam ezzel anyák napján is, amikor az anyukámat elvittem a Dynamo & Bake-be sütit enni. A hely reggeliző, kávézó és kerékpárkölcsönző egyben, a kínálat nem nagy, viszont annál jobb sütiket és kekszeket lehet kóstolni náluk. Sajttorta, répa torta, brownie, fahéjas keksz – egymás után tudtam volna mindegyikből enni.. De nem ezeket választottam, mert volt banánkenyér is, amit nem hagyhattam ki. Annyira omlós és finom, annyira banános volt, hogy azonnal utána kellett néznem, hogy is készül, hogy megsüthessen a saját verziómat. 

foldimogyoros_banankenyer10.JPG

Hozzávalók
125 g liszt
125 g zabpehely liszt
1 csomag sütőpor
4 érett banán
2 tojás
90 ml olaj (én legutóbb kókusz olajat használtam)
magvak, kandírozott gyümölcs, csoki darabok – ízlés szerint

Elkészítés
A kétféle lisztet és a sütőport keverd össze egy tálban. A banánokat tedd egy keverőtálba, villával nyomkodd össze. Add hozzá a két tojást és kézi habverővel keverd krémesre. Ezután add hozzá az olajat, végül pedig a lisztet.
A masszát ilyenkor feldobhatod kedved szerint csokipasztillával, kandírozott gyümölcsökkel.
A masszát öntsd kivajazott, kilisztezett hosszúkás sütőformába, és told a 180 fokra előmelegített sütőbe 40-45 percre. 
Kihűtve, szeletelve kínáld.

foldimogyoros_banankenyer08.JPG

süti beállítások módosítása