Frosé, a jeges epres frissítő
2018. május 31. írta: Városi konyha

Frosé, a jeges epres frissítő

 Ez lesz az idei nyár slágere! Jeges rosé és eper, a Kir royale (pezsgő eperpürével) továbbfejlesztett verziója.

Tavasszal Palkonyán jártunk Ági barátnőmmel, mert egy jótékonysági főzés részesei lehettünk. Ott találkoztunk a froséval. Én sajnos nem tudtam megkóstolni, mert én vezettem, de Áginak azonnal nagy kedvence lett. Így nem maradt nekem más, minthogy kipróbáljam itthon. Azóta mindig van a fagyasztóban rosé, a spejzban pedig eper. :)

frose.JPG

Hozzávalók - 2 pohárhoz
3 dl rosé
8 szem eper

Elkészítés
A rosét fagyaszd le jégkockatartóban. 
Az epreket pucold meg, és tedd a turmixgépbe. Add hozzá a rosé kockákat és turmixold össze. 

TIPP: ne csüggedj, ha lejár az eperszezon, válassz a koktélhoz mindig valamilyen bogyós idénygyümölcsöt.

süti beállítások módosítása